Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití alternativních distribučních kanálů v moderním retailovém bankovnictví
Janečková, Petra ; Vytopilová, Renata (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o akvizici klientů mBank prostřednictvím alternativních distribučních kanálů a jejich následné analýze. Náplní práce bude příprava a realizace marketingových kroků za účelem rozšíření portfolia klientů s podnikatelskými účty. V poslední části práce se budu zabývat navržením systému řízení vztahů se zákazníky, pomocí kterého by mohlo docházet k prohlubování zákaznických vztahů.
Trh s ovčími a kozími mléčnými výrobky v Jihočeském kraji
COUFALOVÁ, Tereza
Cílem bakalářské práce bylo provést průzkum nabídky ovčích a kozích mléčných produktů u malých farmářů a v obchodní síti v Jihočeském kraji, a vyhodnotit poptávku zákazníků po těchto výrobcích. Průzkum sortimentu byl prováděn vlastním šetřením u 15 malých farmářů v Jihočeském kraji a dále ve čtyřech supermarketech. Pro zjištění informací o poptávce zákazníků o tyto výrobky byl vytvořen jednoduchý dotazník, který byl předložen veřejnosti prostřednictvím sociální sítě a kterého se zúčastnilo 123 respondentů. Dosažené výsledky ukazují, že nabídka malých farmářů se orientuje na výrobky z kozího mléka, ovčí mléčné výrobky jsou výjimečné. V maloobchodní síti je nabídka pestrá jak mezi kozími, tak ovčími mléčnými produkty. Z dotazníkového šetření vyplývá, že spotřebitelé nadále preferují výrobky z kravského mléka, i když ovčí a kozí mléčné výrobky konzumují také, třebaže nepravidelně. Výsledky této práce mohou farmářům představit pestrost nabídky ovčích a kozích mléčných výrobků v Jihočeském kraji a uzpůsobit tak jejich výrobu a distribuci.
Využití alternativních distribučních kanálů v moderním retailovém bankovnictví
Janečková, Petra ; Vytopilová, Renata (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o akvizici klientů mBank prostřednictvím alternativních distribučních kanálů a jejich následné analýze. Náplní práce bude příprava a realizace marketingových kroků za účelem rozšíření portfolia klientů s podnikatelskými účty. V poslední části práce se budu zabývat navržením systému řízení vztahů se zákazníky, pomocí kterého by mohlo docházet k prohlubování zákaznických vztahů.
Vzdělávání pracovníků - obchodní školení sítě prodejců ve firmě
Kvapil, Ondřej ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Dvořáčková, Andrea (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o systému vzdělávání sítě prodejců ve společnosti Renault Česká republika. Cílem práce bylo popsat současný stav systému, zanalyzovat ho a navrhnout případná zlepšení. Součástí práce je také dotazníkové šetření mezi prodejci, jež má za úkol poskytnout reálný pohled na situaci a názor prodejců na jednotlivé kapitoly vzdělávání. Na základě výsledků z dotazníkového šetření pak práce obsahuje doporučení a návrhy na zlepšení stávajícího systému.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.